czwartek, 14 lutego 2013

Od Lexer'a do Furej'a

-Więc to piękna i cudowna wilczyca to moja żoną. - zaśmiał się Lexer
-Miło mi jestem Harytia Alfa tej watahy i żona Lexera, a ty to kto?
-Yyyy jestem Furej kolega z dzieciństwa Lexera..
-No on jest dla mnie jak brat.- przerwał mu wilk - Jeśli pozwolisz kochana to ja idę dalej oprowadzać kolegę
Odeszli jakieś 30 metrów od Harytii po czym Furej powiedział:
-Więc to jest twoja żona ale ci się wilczyca trafiła.
-Żebyś wiedział jest wspaniała Alfą.
-A co do mnie to kogo byś mi polecił tak na poznanie.... wiesz o co chodzi. - zarumienił się Furej
-Wiem wiem więc słuchaj.
-Tak
-Fajne i wolne wilczyce to:Jacklyn, Leyla ,Pixy, Lili,Selene.
-Ich miana brzmią interesująco.
-Ale wiesz na podrywanie to już ci nie pomogę.Jesteś samcem dasz sobie radę- zaśmiał się Lexer
-Może zacznę od....
<Od kogo... :D >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz