niedziela, 3 lutego 2013

CD historii-Od Harytii

-Na początku.Gdzie jest ta skrzynia!?
-Zaczekaj.O!Jest w krzakach,zamaskowałam ją za nim podszedł do mnie Lexer.
-Dobra lecimy.
Po chwili dotarłyśmy na miejsce.Całe szczęście skrzynia była w krzakach tak jak mówiła Lili.
-Weź mi powiedz co jest w tej skrzyni.
-A to niby tobie do czego.
-No po prostu chciałabym wiedzieć co w niej jest.
-Nie za bardzo wiem czy mogę tobie ufać.
-No ależ oczywiście że możesz mi ufać.
-Dobra,ale jak się wygadasz to lepiej żebyś nie wiedziała co ciebie czeka.
-Obiecuję że nie wygadam.
-No ja mam nadzieję.To więc tak ta skrzynia jest tyko ciężka dla tych którzy nie powinni o niej wiedzieć.Tylko ja mam do niej klucz jest on ukryty w moim talizmanie tyle że pomniejszony można go wybrać z amuletu za pomocą magicznych słów.Są w niej zawarte potężne moce i nieśmiertelność wszystkich wilków a także ich życie jeżeli ta skrzynia zostanie zniszczona wszyscy zginiemy.
-Aha teraz rozumiem czemu ona jest tobie tak ważna.
-Właśnie nie chcę po prostu aby stała się krzywda któremuś z naszej watahy.
-Ja naprawdę przepraszam Harytio.
-Wybaczam ci ale musisz dopilnować obietnicy.Dobrze?
-Oczywiście.
-To jutro wybieramy się na polowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz