sobota, 9 marca 2013

CD historii-Od Santera

-No nie wiem.Lubię chodzić an spacery,pływać,polować,lubię ogólnie naturę...
-Czyli że tak samo jak ja.  
-No możliwe.Praktycznie to wszystko lubię.W każdym razie ja nie potrafię leżeć jak inne wilki muszę coś robić.No chyba że gapić się w gwiazdy i wyć do księżyca to jest życie...
-Jak to?
-Tak to. Zanim doszedłem to watahy Harytii to pałętałem się samotnie Harytia tak niedawno powiedziała co się stało i oddała mi pamięć.Staram się tego nie pokazywać tego Lexerowi no żeby znowu nie było kłótni gdy go tylko widzę od razu ogarnia mnie złość ale staram się to ukryć i chyba skutecznie.Wiesz obiecałem że nie będzie żadnej kłótni,naszej alfie.Boję się...
-Czego?
-Tego że znowu będzie kłótnia.A ty czego się boisz Wiwien?
----Wiwien?----

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz