piątek, 8 marca 2013

CD histori Wiwien-Od Santera

-Wiesz no..także mi się podobasz.Jak sama mówiłaś nie znamy się jeszcze dobrze.A wiesz chciałbym jednak poznać cię lepiej,gdybyśmy się znali dłużej to kto wie ale na razie dajmy sobie trochę czasu.
-Ach rozumiem.
-No nie zamartwiaj się ja po prostu nie chcę ciebie zranić.
-No a niby jak?
-No nie wiem,w każdym razie dajmy sobie jeszcze odrobinę czasu może coś z tego wyjdzie.Tak wiem że wolałabyś inną odpowiedź ale takie jest już życie.Dziękuję.
-Ale za co?
-Dzięki tobie już wiem.
-Co?
-To że jednak tu zostanę.Gdy dołączyłem postanowiłem tu zostać tylko na jakiś czas,ale wiem że dla kogoś coś znaczę i nie chcę zawieść tej osoby,czyli ciebie.
-Ja także dziękuję.
-Za co?
----No właśnie za co Wiwien?----     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz