poniedziałek, 13 maja 2013

Od Leny

Lexer zdumił mię swoja wypowiedzią. Jednak się ogarnęłam i krzyknęłam:
-Coś ty zgłupiał do reszty!! Jak masz zamiar odchodzić!!! Przez jadą dziką wilczycę!! Słuchaj nie odchodź bo jest tu wiele wilków, które będą za tobą tęskniły.
-Kto niby ?! - westchnął
-Santer, Furej i wiele innych i .... i ja ! Nie poradzę sobie tu bez ciebie. Ja cię lubię. - łzy kapały mi z policzka
-Lena nie wiedziałem . Wybacz! I proszę nie plącz bo ja też zacznę. Lena zostaję.
-Naprawdę! - uśmiechnęłam się
-Tak naprawdę. Musze w końcu pogodzić się jeszcze z Harytiom, a to mi zajmie sporo czasu. Jest strasznie uparta.
-Wiesz Lexi pomogę ci z nią. Spotkajmy się jutro nad wodospadem.
-Oki. A buziaczka dasz na pożegnanie.
-Przecież nigdzie nie idziesz!
Następnego dnia nad wodospadem:
-To słuchaj dam ci kilka rad ale mowię sluchaj uważnie bo tylko raz bedę mówić.
Po 2 godzinnej lekcji i męce Lexere w końcu coś zrozumiał:
-I co teraz rozumiesz?
-Więc ...... yyy nie.
-Nie no ja cię zabiję ale się powstrzymam!!! Zacznijmy od nowa.
KOLEJNE 2 GODZINY PÓŹNIEJ:
-Proszę powiedz, że rozumiesz? Proszę ja już więcej nie mogę!
-Tak rozumiem . Chyba (szepnął)
-Ooo zaraz to twoje chyba przetestujemy.
-Jak to?!
-No za tobą stoi twoja wybranka.- zaśmiałam się
-Tak , tak zaczekaj bo uwierzę.- powiedział Lexer
-Cześć Lena i ty. - powiedziała zasmuconym głosem Alfa
-UPS! Witaj alfo co cię tu sprowadza?
-Chciałam porozmawiać z tobą
W tym momencie ja (czyli Lexer) chciałem jej wszystko powiedzieć z glębi mojego serca lecz nie potrafiłem.
-Porozmawiać teraz ci się zebrało na gadanie. Alfo nie mamy już o czym rozmawiać!!
-Ale Lexer ....
-Żadnego ale!
-Lexer!
-Nie przerywaj mi jak mowie. Nie dam sobą pomiatać co tam że jesteś alfa. Dla mnie to nic nie znaczy.
-Lexer proszę cię wybacz mi za tamte dni. Nie wiem co we mnie wstąpiło. Proszę cię wybacz mi.
Zapadka niezręczna cisza. W końcu Lexer podniósł głowę i spojrzał głęboko w oczy Harytii:
-Dobrze albowiem nadal coś do ciebie czuję.Ale jakie mogę mieć przekonanie że już to się nigdy nie powtórzy.
============
Alfo?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz